Remake بازی HomeWorld HD توسط Gearbox
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 2593
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی

Remake بازی HomeWorld HD توسط Gearbox

 

Gearbox حق امتیاز این بازی را از شرکت THQ خریده است، که این امر به آنها اجازه می دهد نسخه های جدیدی از بازی ساخته و منتشر کنند، هرچند می توانند نسخه های HD بازی های قبلی را هم بر روی کنسول های نسل حاظر عرضه کنند. تاکنون Gearbox مطلبی در مورد اینکه چه ایده های برای نسخه های بعدی این سری دارد منتشر نکرده ، ولی چیزی که برای همه مشخص و قابل درک است ساخته شدن نسخه های HD دو بازی HomeWorld 1 , 2 است. نکته ای که بسیار امیدوار کننده بوده و است انتشار آنها در GOG هست.

http://www.pcgamesn.com/homeworld-high-definition-remakes-works-gearbox

 



نظرات شما عزیزان:

پارمیدا
ساعت23:41---7 مرداد 1392
با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی
سایت خوبی دارید و فکر می کنم نویسنده خوبی برای سایتتان هستید.
من به شما یک انجمن معرفی می کنم که میتونه برای شما هدر , لوگو , بنر و یا هر طراحی های دیگه ای به صورت رایگان انجام بده
این انجمن رو گرافیک شناسان و گرافیستان زبر دستی مدریت می کنن من هم مدیر ارشد انجمن هستم
گفتم بهتون خبر بدم که شما که اینقدر کارتون خوبه بتونید هم توی اونجا یک کاری بکنید و مدیر بشید هم اگه چیزی نیاز داشتید از اونجا استفاده کنید میتونید دامنه رایگان سفارش بدید سئو سازی قالب کد های قالب و رم افزار ها و هزاران چیز دیگه
حتما بیاید عالیه
شما میتونید برای حمایت از من در بخش معرف بنویسیدtrust toiler اگه این کارو بکنید هم در حق من لطف کردید و هم وقتی به انجمن بیاید من براتون جبران می کنم
www.aks2ax.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.